رویدادها آرشیو خبر ها
موراتا تست های پزشکی را پشت سر گذاشت

موراتا تست های پزشکی را پشت سر گذاشت

آلوارو موراتا بازیکن جدید یوونتوس که شب گذشته وارد تورین شده بود دقایقی پیش تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت. بازیکن سابق رئال مادرید پس از توافقات نهایی به عضویت تیم تورینی در خواهد امد و بر اساس پیش بینی ها با شماره ی 9 به میدان خواهد رفت.

 

مهاجم اسپانیایی یوونتوس به محض ورود به تورین با استقبال هواداران یووه روبرو شد و در مصاحبه ای کوتاه از حضور در تورین و یووه ابراز خوشحالی کرد .

 

باشگاه یوونتوس نیز بلافاصله ورود موراتا به تورین را اعلام کرد و در وبسایت خود اینگونه نوشت : " آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی حدود ساعت 23:15 در فرودگاه Caselle به زمین نشست و فردا صبح تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت "

 

بر طبق اخبار اسکای آلوارو موراتا در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت کرده است . او به زودی در باشگاه حاضر می شود و قرارداد خود را به مدت 5 سال امضا می کند . کنفرانس مطبوعاتی و معرفی رسمی او ساعت 15 به وقت ایتالیا خواهد بود .

 

وی در سخنان کوتاهی گفت : "از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحال هستم و بی صبرانه منتظر حضور در تیم یوونتوس هستم."

 

یوونتوسی ها این بازیکن را با مبلغ 18 میلیون یورو به خدمت گرفتند اما بندی در قرارداد وی وجود دارد که رئالی ها می توانند بعد از 2 سال این بازیکن را با مبلغ 35 میلیون یورو به تیم خود بازگردانند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: